top of page

Om mig

mor 2.jpg

​

 

​

I mit forhenværende job som sagsbehandler inden for forsikringsbranchen var jeg i daglig kontakt med forskellige typer mennesker og deres problemstillinger. Jeg lærte bl.a., hvor vigtig kommunikation var/er, når jeg var i kontakt med de skadelidte og skulle behandle deres sager på den måde, der var bedst for den enkelte inden for rammerne i lovgivningen.

​

Tidligere har jeg arbejdet med børn og ældre mennesker samt været ansat i en større IT-virksomhed, hvor jeg var administrativ leder i en salgsafdeling – alle steder med personlige og kommunikations mæssige udfordringer.

Personlige kompetencer:

​

  • er god til at lytte og uddrage essensen af dit problem

​

  • stiller relevante spørgsmål

​

  • har lang – og stor - erfaring med at kommunikere med mennesker

​

  • har respekt for dig og dine problemer, uanset hvad du bringer på banen

 

  • har masser af humoristisk sans

 

  • er i stand til at tænke utraditionelt

 

  • kender mit værd, og det, jeg står for

bottom of page