Om mig

​
​
I mit forhenværende job som sagsbehandler inden for forsikringsbranchen var jeg i daglig kontakt med forskellige typer mennesker og deres problemstillinger. Jeg lærte bl.a., hvor vigtig kommunikation var/er, når jeg var i kontakt med de skadelidte og skulle behandle deres sager på den måde, der var bedst for den enkelte inden for rammerne i lovgivningen.
​
Tidligere har jeg arbejdet med børn og ældre mennesker samt været ansat i en større IT-virksomhed, hvor jeg var administrativ leder i en salgsafdeling – alle steder med personlige og kommunikations mæssige udfordringer.
Personlige kompetencer:
​
-
er god til at lytte og uddrage essensen af dit problem
​
-
stiller relevante spørgsmål
​
-
har lang – og stor - erfaring med at kommunikere med mennesker
​
-
har respekt for dig og dine problemer, uanset hvad du bringer på banen
-
har masser af humoristisk sans
-
er i stand til at tænke utraditionelt
-
kender mit værd, og det, jeg står for